Aktualności



WDCiR – nowe asy w rękawie

Już 4 lipca dostarczymy Wam nowe „asy”, którymi podczas rozmowy z klientami będziecie mogli sypać jak z rękawa. Tego dnia wdrażamy nową wersję produktu Warta dla Ciebie i Rodziny. Ubezpieczenie w nowej odsłonie to odpowiedź na oczekiwania Wasze oraz Waszych klientów. Wprowadziliśmy rozwiązania, dzięki którym odpowiadamy na potrzeby jeszcze szerszej grupie klientów. Do istniejącej oferty dodaliśmy m.in. nowe warianty ochrony, a tym samym dostosowaliśmy zakres ubezpieczenia do potrzeb 6 grup społecznych tj.:
  • rodzin z dziećmi
  • samodzielnego rodzica
  • par na starcie
  • singli
  • osób od 55 r.ż.
  • VIP-ów
Dzięki temu oferujemy gotowe warianty, obejmujące zdarzenia adekwatne do potrzeb danej grupy. Każdemu według potrzeb W przygotowanych materiałach reklamowych i szkoleniowych oraz procesie sprzedażowym w AUW przedstawiamy ofertę przez pryzmat danej grupy, wskazując jednocześnie na dedykowane dla niej wariant ochrony.Znacznie ułatwi to klientom wybór wariantu stosownego do ich sytuacji życiowej, a Wam pozwoli na przedstawienie oferty odpowiadającej indywidualnym potrzebom Waszego klienta. Nowa wersja produktu to także nowe usługi w ramach Pakietu Medycznego. Są to np. organizacja i pokrycie kosztów trenera fitness, prywatnych lekcji dla dziecka, czy transportu i naprawy roweru po wypadku. Na szczególną uwagę zasługuje także bardzo ciekawa usługa Teleopieki kardiologicznej (w wariantach dedykowanych osobom od 55 roku życia). O szczegółach produktu dowiecie się na szkoleniach, które są organizowane przez Waszych RMS. O terminy szkoleń pytajcie RMS. Materiały marketingowe Dla nowej wersji produktu, przygotowaliśmy materiały marketingowo-sprzedażowe, które ułatwią Wam promocję oferty w Waszych agencjach, tj.:
  • Animacja na ekrany w placówkach – z ogólnymi argumentami dla produktu oraz dla 6 określonych grup klientów.
  • Taryfikator – materiał z taryfą dla wszystkich wariantów ubezpieczenia (materiał do użytku wewnętrznego)
  • Ulotka ogólna – z argumentami produktowymi oraz wybranym zakresem ochrony
  • Ulotka Twoje Zycie 55 Plus – z argumentami i zakresem ochrony dla osób w wieku 55+
  • Karty promocyjne z ofertą dla danej grupy – materiał w formie one pager, do wydrukowania i wręczenia klientowi w agencji
  • Posty na FB – do ściągnięcia i wykorzystania na profilach FB:
  • Stopka do maila – załączając ją do maila, zakomunikujesz nową ofertę wszystkim klientom z którymi kontaktujesz się mailowo.
Warta dla Ciebie i Rodziny w nowej odsłonie to jeszcze szerszy zakres ochrony. Co ważne, nadal to produkt z krótkim procesem sprzedaży i prostą taryfą! Pamiętaj! 4 lipca koniecznie zaktualizuj system AUW. W kolejnym wydaniu wartaINFO, przypomnimy Wam jeszcze o nowym wdrożeniu i załączymy ciekawe filmiki.
Zobacz również

Granty rozdane!

Więcej

Sezonowy zjazd cenowy!

Więcej

Zgłaszanie szkód super proste! Sprawdź co zmieniliśmy

Więcej